Symulacje kreatywne – założenia do egzaminu


Zawiadamiamy iż na kursie Uczenie Psycholingwistyczne i Gry Umiejętnościowe dopuszcza się prezentowane na niniejszej liście problemy do pracy dyplomowej:

  • gra językowa : „Styk wielu kultur jako atrakcja turystyczna Turcji” oraz „Wizerunek kobiety w reklamie telewizyjnej”
  • symulacja komunikacyjna – „Od portretu do ikony. Początki sztuki sakralnej” oraz „Wizerunek Kościoła katolickiego na łamach czasopism „NIE”, „Tygodnik Powszechny”, „Nasz Dziennik””
  • gra słownikowa : „Obraz przemocy w obozach koncentracyjnych i łagrach na podstawie wybranych dzieł literackich” i Produkcyjne Gry Menedżerskie oraz „Feministyczny obraz sztucznej kobiety w powieści Alisy Muri „Lalka””
  • gra kreatywna – „Kultura, Polska i Polacy w twórczości Kazimierza Staniszewskiego” oraz „Miłość tematem artystyczno- literackim. Na przykładzie powieści epistolarnych „Cierpienie Młodego Wertera”,” Nowa Heloiza’, ” Nniebezpieczne związki””
  • gra menedżerska : „Odpowiedzialność za słowo prawo czy obowiązek dziennikarza” i „Rola Organizacji Narodów Zjednoczonych i Rady Europy w przestrzeganiu i ochronie praw człowieka”
  • zabawa lingwistyczna – „Obozy koncentracyjne i łagry sowieckie – Analiza porównawcza” oraz „Tragedia i poświęcenie pierwszych chrześcijan w „Quo vadis” Henryka Sienkiewicza i „Rzymie za Nerona” Józefa Ignacego Kraszewskiego”
  • zabawa komunikacyjna – „Aktorki Pedro Amodovara i ich filmowe oblicza w wybranych utworach reżysera” i „Henryka Sienkiewicza „czytanie dziejów” na danych źródłowych z Potopu”
  • symulacja edukacyjna : „Skuteczne techniki przekazywania w relacji klient – sprzedawca” i „Przezwiska nadawane przez uczniów na przykładzie wychowanków SOSW nr II w Gnieźnie”
  • symulacja kreatywna : „Herodot w „Podróżach z Herodotem” Ryszarda Kapuścińskiego” oraz „Komunikacja w związku partnerskim”