Środki Unijne na kursy biznesowe


Zawiadamiamy że w ramach funduszu europejskiego „Pomorski Program Społeczny” do czwartego etapu dopuszczono poniższe projekty:

  • zbudowanie cyfrowej platformy oferującej funkcjonalności niezbędne do efektywnej współpracy dla MSP – wirtualne biuro – warsztaty interpersonalne
  • zbudowanie komplementarnego zdalnego serwisu rodzinnego opartego o innowacyjne e-usługi – treningi biznesowe
  • Szkolenia Kierownicze Na Śląsku – szkolenia sprzedażowe
  • zbudowanie Platformy Obiegu Dokumentów Księgowych – warsztaty miekkie
  • zbudowanie portalu elektronicznego stanowiącego platformę dla systemu do planowania realizacji zadań i rozliczania czasu pracy w przedsiębiorstwach – treningi menedżerskie
  • zbudowanie serwisu (aplikacji mobilnej oraz www) oferującego e-usługę bluetooth marketingu – narzędzia promocji sprzedaży – treningi miekkie
  • wypracowanie wyszukiwarki biur architektonicznych modelowej z automatycznym programem zapytań ofertowych – szkolenia z komunikacji
  • progres konkurencyjności SMT Software SA poprzez wdrożenie kompleksowego systemu Koordynacji projektów i integrację z istniejącymi systemami spółek Grupy Advpl – szkolenia z przywództwa
  • zwiększenie konkurencyjności przedsiębiorstwa Quest poprzez rozpoczęcie działalności eksportowej – szkolenia z kreatywności
  • „Zielon@ Gór@” – szkolenia z zarządzania projektem
  • weryfikacja procesu sprzedaży pomiędzy FDP a współpracującymi przedsiębiorstwami poprzez platformę elektroniczną – szkolenia z komunikacji
  • badanie i wdrożenie systemu kanalizacji sanitarnej małośrednicowej zrównoważonego przepływu – warsztaty z zarządzania projektem
  • BUDOWA systemU B2B DLA BIURA USŁUG KSIĘGOWO FINANSOWYCH URSZULA OBARZANEK I JEGO KONTRAHENTÓW – szkolenia sprzedażowe
  • Centrum systemowych Materiałów i metodyki – warsztaty z asertywności
  • Dwumodułowy proces detekcji zanieczyszczeń w produktach spożywczych – szkolenia pracownicze
  • Ebudowlaniecpl – treningi z delegowania
  • Ekspansja firmy na rynki zagraniczne – warsztaty HR