Symulacje szkoleniowe – problematyka do pracy zaliczeniowej


Zawiadamiamy iż na studiach Edukacja Innowacyjna i Symulacje Szkoleniowe dopuszczamy następujące tezy do pracy dyplomowej:

  • zabawa komunikacyjna : „Wpływ dadaizmu na współczesne formy myślenia o sztuce” i „Jest w ludzie siła niespożyta…’ Młodopolski obraz wsi w twórczości Jana Kasprowicza”
  • zabawa komunikacyjna : „Miłość i erotyka w kulturze popularnej. Rozważanie w oparciu o filmy sensacyjne” i „Trwałość obrzędów słowiańskich i kultura współczesności”
  • symulacja kreatywna : „Opinia Polaków w Unii Europejskiej. Kontrola porównawcza przed i po wejściu Polski do Unii Europejskiej” i Naukowe Symulacje oraz „Ikona i ikonstas – symbolika wizerunku Chrystusa”
  • zabawa językowa – „Recepcja dzieł Eliota w Polsce w latach 1945-1985” oraz „Wpływ katastrofy smoleńskiej na stosunki polsko-rosyjskie”
  • symulacja decyzyjna – „Kreacje postaci literackiej Cycerona w cyklu powieściowym „Roma sub rosa” Stevena Saylora” oraz „Modele wychowania w Grecji starożytnej”
  • symulacja lingwistyczna – „Słownictwo handlowe ” oraz „Ludobójstwo jako zjawisko regresu kulturowego w dwudziestowiecznej Europie”
  • zabawa menedżerska : „Porównanie warunków pobytu kuracjuszy w Uzdrowisku Nałeczów i w Uzdrowisku Ciechocinek” oraz „Recepcja sztuki antycznej w architekturze Gniezna od XVIII do XXI wieku”
  • symulacja biznesowa : „Wizerunek mężczyzny w reklamie” i „Obraz raju w książce Umberto Eco pt. „Baudolino” i tekstach apokraficznych”
  • gra kreatywna – „Jaskinie tatrzańskie jako składnik atrakcyjności turystycznej Tatrzańskiego Parku Narodowego” oraz „Cmentarz żydowski w Warcie nad Wartą. Współistnienie kultur, zagłada, pamięć”