Gry kreatywne – hipotezy do pracy dyplomowej


Ogłaszamy iż na studiach Dydaktyka Doswiadczalna i Symulacje Umiejętnościowe rekomendujemy tu przedstawione publikacje do superwizji końcowej:

  • symulacja kreatywna – „Powiat Gnieźnieński – współczesna problematyka kulturowa w przestrzeni historycznej” i „Kreowanie wizerunku femme fatale w literaturze europejskiej”
  • gra edukacyjna – „Susze meteorologiczne w Polsce srodkowo-wschodniej” oraz „Feminizm w TVN Style”
  • symulacja słownikowa : „Praca korespondenta wojennego relacjonowanie czy badanie rzeczywistości” oraz Doktoranckie Gry Symulacyjne oraz „Propaganda w stosunkach polsko-niemieckich czasów II wojny światowej i początku XXI wieku”
  • gra decyzyjna : „Pomarańczowa Alternatywa : kultura alternatywna w Polsce w latach osiemdziesiątych” i „Język angielski w dostępnych aspektach wspołczesnego życia społecznego”
  • symulacja komunikacyjna : „Wpływ aktywności Słońca i parametrów orbity ziemskiej na klimat Ziemi” i „Laserowe teksturowanie powierzchni roboczych części maszyn”
  • zabawa lingwistyczna – „Chasydzkie źródła myśli antropologicznej Martina Bubera” i „Wojsko polskie w misjach pokojowych NATO w latach 1998-2007”
  • gra edukacyjna : „Podobieństwa i różnice warunków turystycznych Janowa Lubelskiego i Janowa Podlaskiego” i „Zamek i zespół podworski w Janowcu nad Wisłą jako obiekt turystyczny”
  • zabawa językowa – „Filmowe wyobrażenie na temat końca świata” oraz „Średniowieczne dramatyzacje liturgiczne okresu Wielkiego Tygodnia w Polsce”
  • zabawa strategiczna – „Obraz młodej dziewczyny w baśniach i legendach” oraz „Terroryzm bliskowschodni. Geneza, etapy konfliktu implikacje”