Potwierdzamy iż w ramach funduszu unijnego „Pomorski Program Strukturalny” do ostatecznego etapu dostały się poniższe aplikacje:
stworzenie cyfrowej platformy oferującej funkcjonalności niezbędne do efektywnej współpracy dla MSP – wirtualne biuro – treningi zamkniete
stworzenie Multimedialnej Platformy Szkoleniowej Open Horizon – treningi zamkniete
Treningi Z Przywództwa Sytuacyjnego – treningi ze stresu
stworzenie platformy elektronicznej prezentującej informacje o produktach w polskich sklepach zdalnych w kategorii odzież, obuwie i biżuteria, umożliwiającej porównywanie tych produktów pod względem wyglądu oraz dokonanie ich zakupu w sklepach partners – treningi handlowe
zbudowanie portalu umożliwiającego naukę za pomocą komputera PC lub urządzeń mobilnych – treningi menedżerskie
zbudowanie profesjonalnej usługi cyfrowej – elektronicznej i narzędziowej platformy (e-pasażu) wspierającej transakcje na rynku budowlanym – treningi z przywództwa
zbudowanie wirtualnego biura systemowego Archicomp – treningi ze stresu
progres importu w ZMM MAXPOL – warsztaty z delegowania
zoptymalizowanie potencjału badawczo – rozwojowego STOMIL SANOK SA – szkolenia z zarządzania czasem
Adaptacja systemu informatycznego firmy do obsługi zleceń w programie B2B – szkolenia negocjacyjne
optymalizacja współpracy biznesowej pomiędzy firmą OPONEOPL a serwisami ogumienia za pośrednictwem platformy B2B – szkolenia z przywództwa
Badania nad usuwaniem związków złowonnych w zakładach tłuszczowych z wdrożeniem – treningi firmowe
Budowa i wdrożenie pronowoczesnych usług optymalizacji dla MŚP opartych na zintegrowanym systemie eksperckim – szkolenia firmowe
Budowa mobilnej sieci szkieletowej w firmie RWD PROSPECT – warsztaty miekkie
Dokonanie zgłoszenie wynalazku przedsiębiorstwa M-3 Iwona Pacura – szkolenia pracownicze
Dywersyfikacja usług poprzez wdrożenie modernizacyjnej procedury modernizacji nasypów kolejowych i likwidacji osuwisk – szkolenia z zarządzania projektem
eGabinety – koncepcja technologicznej rejestracji i komunikacji z gabinetami lekarskimi/lekarzami oraz zarządzania harmonogramem wizyt pacjentów – warsztaty z obslugi klienta