SYMULACJA NR 1: opracować sesję szkoleniową dot. przywództwa na podstawie oglądania krótkich scen z jednego z następujących filmów:
Dróżnik ; Thomas McCarthy
Lektor; Stephen Daldry, Eureka; Shinji Aoyama
Pole marzeń; Phil Alden Robinson
WALL-E; Andrew Stanton, Teoria chaosu; Tony Giglio
Żywot Mateusza; Witold Leszczyński
Arizona Junior; Ethan Coen, Joel Coen, Głośniej od bomb; Przemysław Wojcieszek
Wniebowstąpienie; Jerzy Englert, Dekalog I; Krzysztof Kieślowski
Rushmore; Wes Anderson
Symetria; Konrad Niewolski, Akademia Wojskowa; Neal Israel
Monster; Patty Jenkins
Uwolnić orkę ; Simon Wincer
ĆWICZENIE NR 3: przygotować artystyczną zabawę motywacyjno – integracyjną na podstawie tekstu do jednego z następujących utworów muzycznych:
Cure, The, Pornography, Piersi, Powrót do raju
Rush, Counterparts, Living Colour, Stain, Bowie, David, Ziggy Stardust
Ministry, The Land Of Rape And Honey, Red Hot Chili Peppers, Out In L.A., Sting, …Nothing Like The Sun
Metallica, Metallica
ZADANIE NR 3: – Umiejętność poprawnego prezentowania niejasnych instrukcji. Stworzyć komunikatywną dla statystycznego polaka zasadę łykania jednej zznajdujących się na naszej liście substancji medycznych:
90.2, Antybiotyki cefalosporynowe do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
161.1, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – kwas walproinowy i jego sole – postacie farmaceutyczne o normalnym uwalnianiu
110.1, Leki przeciwgrzybicze do stosowania doustnego – pochodne triazolu – stałe postacie farmaceutyczne
78.1, Hormony przysadki i podwzgórza – donosowe postacie farmaceutyczne desmopresyny
214.3, Alergeny pyłków roślin – produkty do leczenia podstawowego
101.2, Antybiotyki makrolidowe do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
2.0, Inhibitory pompy protonowej – stosowane doustnie