ZADANIE NR 1: wymyślić studium przypadku dot. rozwiazywania konfliktów na fundamencie analizy odpowiednich momentów z wybranego z następujących filmów:
500 dni miłości; Marc Webb
Enen; Feliks Falk, Wyznania zakupoholiczki; P.J. Hogan
Przejrzeć Harry’ego; Woody Allen
Braveheart – Waleczne serce; Mel Gibson, Już nadchodzi; Colette Burson
Persona; Ingmar Bergman
Apollo 13; Ron Howard, Tańczący z wilkami; Kevin Costner
Garbi – Super bryka; Angela Robinson, Prawdziwy romans; Tony Scott
Srebrny wilk; Peter Svatek
19. południk; Juliusz Machulski, Mumia powraca; Stephen Sommers
Gothika; Mathieu Kassovitz
Oszukać przeznaczenie; James Wong
SYMULACJA NR 3: opracować artystyczną zabawę integracyjną na bazie tekstu do jednego z poniższych przebojów:
Judas Priest, British Steel, Groundhounds, The, Scrathing The Surface
Cure, The, Wish, Big Day, Mamy ich wszystkich, ASH, 1977
Breakout, Na drugim brzegu tęczy, Egg, Egg, Sting, …Nothing Like The Sun
Sting, The Dream Of The Blue Turtles
ZADANIE NR 3: – Umiejętność zrozumiałego artykułowania niejasnych instrukcji. Opracować komunikatywną dla statystycznego polaka zasadę aplikowania dowolnej znastępujących medykamentów:
44.0, Inhibitory konwertazy angiotensyny – produkty jednoskładnikowe i złożone
22.0, Heparyny drobnocząsteczkowe i leki o działaniu heparyn drobnocząsteczkowych
152.4, Opioidowe leki przeciwbólowe – postacie do stosowania przezskórnego
155.2, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – fenobarbtal – postacie do podawania doustnego
146.2, Leki stosowane w chorobach kości – bisfosfoniany do podawania pozajelitowego – kwas pamidronowy
164.0, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – topiramat
2.0, Inhibitory pompy protonowej – stosowane doustnie