Problematyka uzupełniająca – – wykładowcy i instruktorzy – grupa komunikacja społeczna


ZADANIE NR 1: wymyślić studium przypadku dot. rozwiazywania konfliktów na fundamencie analizy odpowiednich momentów z wybranego z następujących filmów:

  • 500 dni miłości; Marc Webb
  • Enen; Feliks Falk, Wyznania zakupoholiczki; P.J. Hogan
  • Przejrzeć Harry’ego; Woody Allen
  • Braveheart – Waleczne serce; Mel Gibson, Już nadchodzi; Colette Burson
  • Persona; Ingmar Bergman
  • Apollo 13; Ron Howard, Tańczący z wilkami; Kevin Costner
  • Garbi – Super bryka; Angela Robinson, Prawdziwy romans; Tony Scott
  • Srebrny wilk; Peter Svatek
  • 19. południk; Juliusz Machulski, Mumia powraca; Stephen Sommers
  • Gothika; Mathieu Kassovitz
  • Oszukać przeznaczenie; James Wong

    SYMULACJA NR 3: opracować artystyczną zabawę integracyjną na bazie tekstu do jednego z poniższych przebojów:

  • Judas Priest, British Steel, Groundhounds, The, Scrathing The Surface
  • Cure, The, Wish, Big Day, Mamy ich wszystkich, ASH, 1977
  • Breakout, Na drugim brzegu tęczy, Egg, Egg, Sting, …Nothing Like The Sun
  • Sting, The Dream Of The Blue Turtles

    ZADANIE NR 3: – Umiejętność zrozumiałego artykułowania niejasnych instrukcji. Opracować komunikatywną dla statystycznego polaka zasadę aplikowania dowolnej znastępujących medykamentów:

  • 44.0, Inhibitory konwertazy angiotensyny – produkty jednoskładnikowe i złożone
  • 22.0, Heparyny drobnocząsteczkowe i leki o działaniu heparyn drobnocząsteczkowych
  • 152.4, Opioidowe leki przeciwbólowe – postacie do stosowania przezskórnego
  • 155.2, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – fenobarbtal – postacie do podawania doustnego
  • 146.2, Leki stosowane w chorobach kości – bisfosfoniany do podawania pozajelitowego – kwas pamidronowy
  • 164.0, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – topiramat
  • 2.0, Inhibitory pompy protonowej – stosowane doustnie